Snigelpost deluxe

Lagom till min mammas födelsedag, vilket FYI var i mitten av oktober beställde jag två DVD-filmer från Megastore som hon hade önskat sig. Fick ett mail efter en tid (efter själva födelsedagen) att produkterna var försenade. Den ena filmen dök till slut upp men den andra lyste med sin frånvaro. Idag fick ett mail från Megastore:
"...
Beräknad Ankomstdatum: 12/31/49
Hej, Det ovanstående datumet är det nya leveransdatumet för produkten du har beställt.
..."
För det första: Filmen är redan över en och en halv månad försenad vilket är riktigt dåligt!
För det andra: Ska jag verkligen behöva vänta till år 2049 för att få filmen?
Vad är det som tar 42 år innan de kan skicka hem den till mig? Är det någon slags remake av filmen jag har råkat beställa som inte ens är gjord än eller?
Jag är ett enda stort frågetecken... Det här kan ju bli intressant.

Alternativ lösning:

image889

Kommentarer:
Postat av: Sara

Hahaha... megastore kan gå och dö!

Postat av: Hanna

Haha

2007-11-27 @ 18:30:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits