Mitt-i-natten-lista

Antal...
... gånger du vart kär: En gång sådär riktigt kär
... gånger ditt hjärta brustit: en gång men vi har plåstrat ihop mitt hjärta igen
... hjärtan brustet på grund av dig: Jag vet inte... : /
... tjejer du kysst: Jag har tappat räkningen!
... gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger
... ärr du har på kroppen: Ett på hakan och sen har jag några på armarna (arbetsskador)
... vad har du gjort idag: Skolat, shoppat ätit onyttig panpizza och letat frenetiskt efter mitt pass.
... var det kul: Ja, iaf när jag äntligen hittade mitt pass
... brukar du svära mycket: Ja fan.
... när stiger du upp på morgonen: mellan sju och halv åtta, jag är snabbast i världen.
... gillar du att slåss:
... vad har du på dig: Inget, haha
... vad ska du göra ikväll: Sova snart
... vad är du allergisk mot: Vad är jag inte allergisk mot?
... använder du hårspray: När jag lockar håret
... kan du stå på händer: Inte längre tror jag... : /
... salt eller socker: Socker fast gärna saltlakrits i och för sig
... gillar du ketchup: Nä. Bara senap
... kan du sjunga: Haha, jag gör det ändå.
... land du vill besöka: En massa länder!

Snodde den från
Kerstin.

Kommentarer:
Postat av: Bea

klart att du kan bli så vig:D ingenting är omöjligt bara mer eller mindre besvärligt

Postat av: sofie

svar: japp glass är allt när man är sjuk!:)
tack så mycket, ska försöka krya på mig

2007-05-15 @ 09:07:53
URL: http://guppie.blogg.se
Postat av: Helena

Bra val, snyggt! Ha en bra dag!

2007-05-15 @ 10:09:58
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Nina

håller helt och hållet med :D faktiskt.. heh..

2007-05-15 @ 10:29:45
URL: http://modesida.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits