Alla goda ting är... fyra?

  • Fyra filmer jag kan se om och om igen
                Dirty Dancing
                Shrek
                10 orsaker att hata dig
                Pirates of the Carribean
  • Fyra städer jag har bott i
                Delsbo
                Hudiksvall
                Sollentuna
  • Fyra tv-serier jag gärna ser
                Vänner
                Sex and the city
                Desperate Housewives
                CSI (Las Vegas!)
  • Fyra ställen jag vill åka till
                Bora Bora
                Aruba
                Mauritius
                Island
  • Fyra tidningar jag köpte senast
                Vecko Revyn
                Plaza Kvinna
                Cosmopolitan
                Glamour
  • Fyra saker jag borde göra oftare
                Städa
                Motionera
                Plugga
                Prioritera skolan högre
  • Fyra favoriträtter
                Sukiyaki
                Grillat
                Wok
                Ärtsoppa med pannkakor

5 minuter kvar på röstningen!!!

Kommentarer:
Postat av: Sabine

Åh många saker som stämmer överens med mig också! Alla filmer utom Shrek, den har jag inte ens sett! *skäms* Den kan jag dock glatt byta ut mot Aladdin! Samma tidningar har vi också köpt. =)

Postat av: marcus

despo och csi är riktig kvalitet. jag gillar horatio i miami. Han är så mystisk, djup och dramatisk!

2007-03-30 @ 12:18:54
URL: http://starcke.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits