Dags för lite ytligheter

Kjolen jag beställde från La Redoute kom och gick igen, den var alldeles för stor men nu har jag fått en som sitter som jag vill. Jätteskön och jag gillar verkligen modellen.
image760
image761
Nedre kanten på kjolen

Idag har jag flängt fram och tillbaka som en pingisboll känns det som. Till centrum först för att köpa present till bror min som fyller år idag (HURRA!). Det blev presentkort på Game (plus lite tax-free-godis från kryssningen). In på systemet för att köpa en
vinbox (5 getingar i epressen) och sedan hem, ner till bussen igen för att åka hem till la familia och sedan fick jag skjuts till körskolan och sen hem och nu ska jag snart ner till jobbet, puh!
Det var min dag det. Men det är rätt kul när man har fullt upp!

Kommentarer:
Postat av: delinda

jättefin =)

Postat av: Sara

wee.... kul att du satsar på körkortet :D

2007-06-20 @ 19:17:03
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Cecilia

Skitfin kjol!

2007-06-22 @ 21:55:21
URL: http://cillenl.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits