Dagens

Dagens kläder: Grå klänning från H&M, svarta strumpbyxor från H&M
Dagens smink: Nada
Dagens hår: Smutsigt och slarvigt, ska färga snart.
Dagens doft: Au Naturale
Dagens skor: Gardenia look-a-likes från Din Sko
Dagens väska: Svart stor
skinnväska från Jewels
Dagens skratt: Kommer förhoppningsvis ikväll på bion!
Dagens vill ha: Pluggfri helg
Dagens höjdpunkt: Bion! (inte melodifestivalen eftersom alla bidrag suger)

Dagens extremt jobbiga: Mina glasögon har typ gått sönder, det är en skrapskada på glaset vilket betyder att det är helt suddigt på högerögat. =(

Kommentarer:
Postat av: Malin A

Förstår om du går på bio istället för bidragen ikväll är överlag shitty. Men jag ska stenglo iallafall =)

Postat av: Modesty Mia

Hm, jag kollar nog också. :) De skorna är fina! Vad jobbigt det där med glasögonen!!

2007-02-03 @ 16:58:59
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Tesan

Ja, hade jag inte redan bokat biljetter hade jag nog tittat på melodifestivalen. Men jag tänker iaf se finalen =)

2007-02-03 @ 17:27:02
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits