Tre köp

Gör en lista jag med, precis som andra...

Mina tre:

Bästa köp

Svart skinnväska från Maldi
Liknar Mulberry Bayswater, äkta skinn och för halva priset dessutom! Har använt den supermycket sedan jag köpte den och den kommer definivt att användas mycket mer.
BH från H&M:s Our Perfect
Den bästa behån, kommer absolut att köpa flera.
Rosa mysdress från H&M
Jag använder den mest hela tiden.

Sämsta köp

Rock and Republic crown kopior
Nej, de var ju inte alls så fina och dragkedjan gick sönder på en gång. Har inte ens brytt mig om att laga dem.
Jeans från Zoul med slitningar
Bara man satte sig på huk i dessa så sprack de på tre ställen, alla slitningar blev stora hål och det var till slut stora hål överallt i dem. Det ska då tilläggas att de var lite baggy så det var alltså inte för att de va för tighta som de sprack.
Depends nagellack
Flagnar innan de ens har torkat. Så även fast de finns i sjukt snygga färger så blir det inga fler köp. Punkt.

Senaste köp

Äppelhalsband från I.Me.My
Väldigt likt KJL fast för en mikrodel av priset. Ett bra köp hoppas jag. (Även fast det inte är svart, hihi)
Farfarstop i korall från Cubus
Skön, snygg och jäkligt billig!
Flygbiljett till Holland
Jag och N åker ner den 16:e maj, tjoho!

Kommande köp

Ett par snygga och sköna jeans
Står alltid högt på shoppinglistan men men?
Ceriserosa kofta från Zara
Snygg som bara den och billig också.
En sjujäkla fest
Ska betala min födelsedagsfest i veckan, den ska hållas om två veckor. Det blir nog det största beloppet jag drar från kontot. Men allt kommer inte från min ficka tack och lov.


Kommentarer:
Postat av: Daniella

den där mysdressen har jag med. jag älskar den, h hatar den... :D

Postat av: Tesan

Haha, varför hatar han den?
F gillar min, jag tror han tycker att jag är lite söt ;)

2007-04-02 @ 16:16:02
URL: http://tesans.webblogg.se/
Postat av: Sabine

Vad roligt att du hakade på! =) Men var dåligt med jeansen från Zoul, grrr. Dålig kvalité är det värsta som finns. Och vad roligt med både Holland och födelsedagsparty!

2007-04-02 @ 16:41:50
URL: http://thisitellyou.blogspot.com
Postat av: agnes

läste det där om depends nagellack sekunden efter jag precis hade målat på ett lager, typiskt.

2007-04-03 @ 07:27:01
URL: http://hindsight.webblogg.se
Postat av: Linn

Vilken rolig lista ;D

2007-04-03 @ 10:20:13
URL: http://passionfashion.blogg.se
Postat av: Malin A

Berätta mera om den kommande festen eller ska det vara hemligt för deltagarna kanske ?

2007-04-03 @ 23:19:04
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits