Nystart!

FruitNu kör vi igång... Nog för att skolan redan satt igång men jag har ju missat allt så för mig så börjar allt imorgon. Idag har jag slappat en hel massa, det är ju för all del söndag men sedan fram på eftermiddagen så fick jag städryck. Piskade på älsklingen lite också så vi städade och städade. Nu är det glänsande rent här. Jag måste bara damsuga i köket efter middagsstöket. På tisdag har jag träningsdate med svärmor, nu när jag har skrivit det kan jag inte komma undan. Det känns helbra, hoppas jag fortsätter bara!
Får peppa mig själv med snygga träningskläder eller nåt, haha.
Så imorgon blir det en liten nystart (vad många sådanna man har egentligen). Vilker också betyder att jag får skära ner på allt sött, rejält.
Sovmorgon fram till ett imorgon. Skönt.







Mitt godis =)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits