My Jeans

diesel
Jag hittade äntligen mina jeans förra veckan efter att ha letat länge och väl. Det blev ett par Dieseljeans som jag köpte på Carlings i Kistagallerian.
Problemet är väl bara att de är 34" i längd, vilket är alldeles för långt på mig. Får besöka en symaskin snarast möjligt. Sydde upp fem par jeans en dag för knappt ett år sedan, så nu är jag proffs, haha!

Jag fick dessutom med mig en lång grå kofta hem, med stora träknappar i lammull. Alltså omöjlig att tvätta.








Bild:
Eluxury

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja! Det var ju de du hade på dig när vi va hos er sist! Tjusigt! Sist jag gick på shoppningtur fick jag också med mig ett par stuprör och en lång kofta! ;)

Postat av: Tesan

Ja, så var det nog =)
Trevligt... Kan bli skönt med en lång varm kofta nu när sommaren tydligen är lsut.

2006-09-28 @ 13:28:49
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits