Pluggdag

Idag studsade jag inte direkt upp utan sov lite extra efter att klockan hade ringt vid åtta. Jag var i alla fall inne i stan vid halv elva för att hämta ut biljetter till förhandsvisningen av Boog & Elliot Vilda Vänner (Open Season) som H&M snällt bjuder på. Tråkigt nog är det svenskt tal på filmen, men jaja, gratis är alltid gratis. Strax efter elva befann jag mig på KI's bibliotek i Solna. Plugg för hela slanten, kom hem alldeles nyss faktiskt. Hoppas jag kan var riktigt effektiv imorgon. Då sätter jag mig nog i ett bibliotek som ligger lite närmare, förhoppningsvis ostört. Tänkte i alla fall börja morgondagen med lite träning vid nio sådär. Det blir nog perfekt.
Man kanske måste smita ner till Ica och köpa sig lite middag och frukost. Japp!




Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits