Lila!

Sitter här och knaprar i mig lite frasbröd så jag inte ska tuppa av. Ska strax dra mig söder ut, skanstull.Vi, några faddrar med våra "barn" ska äta mysig middag på en etiopisk restaurang. Tyvärr är det ingen från min faddergrupp som ska med, men det blir skoj ändå, vi är drygt tjugo personer tror jag! På mig har jag en grå klänning, lila bälte, lila clutch, typlila armband och naglarna är målade i Milano.
Igår hade jag en härlig eftermiddag och kväll. Jag åkte direkt från skolan och mötte mamma i stan, vi gick och satte oss på Restaurang Drottninggatan och avnjöt en himla god middag och en himla himla god efterrätt och sedan lite kaffe på det. Jättetrevlig personal servade oss under kvällen, Tack!
Efter en lååång middag gick vi bort till Park för förhandsvisning av Djävulen bär Prada. Det var riktigt bra, inte helt som boken men det var en jättebra filmverision. Sevärd helt klart!

Idag köpte jag såna där lösögonfransar som liksom inte sitter på en rad utan små klasar som man limmar på sina egna fransar och inte på ögonlocken. Om ni förstår? De sitter på nu efter lite pill, det var inte så svårt faktiskt. Det blev ett bra resultat och det var inte speciellt dyrt heller.

Trevlig Helg!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits