Idag blev jag kär...

Saint Tropez...i en klänning och då kan man ju inte bara låta den hänga kvar där! Då fick den följa med mig hem istället så klart. Fyndade den på Debenhams som idag hade Mega Day, 25% på allt. Det är alltid lika kul att fynda på deras Mega Days. Brukar köpa Pilgrimsmycken bland annat, fast på dem är det bara 10%, men ändå.

Klänningen tycker jag har lite "vintagekänsla" och därför matchar jag den med mormors gamla skor (som man inte kan gå i). Som ni kanske ser så är den lite plisserad också, det är fint.
Jag älskar den verkligen.
Märket är Saint Tropez.

Här kommer lite mer bilder:
Skorna, närbild på den söta puffärmen och en bild på överklänningens tyg. Det är en underklänning i siden och de sitter inte ihop med varandra.
 
Det går självklart att förstora upp bilderna.

Jag är gladast i stan, det är inte mitt bankkonto.







Kommentarer:
Postat av: Frida

jättesöt klänning!

Postat av: Tesan

Tack, det tycker jag med =)

2006-05-12 @ 15:48:55
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits