Fler rosetter...

Rosettskor


...åt folket! Eller, till oss flickor i alla fall.
En mycket söt detalj just nu är ju rosetten. Har samlat ihop några rosettskor här i alla möjliga prisklasser, enjoy.




Rosa pumps med rosett, från
Newport News, $34
De svarta pumpsen kommer från Donna Girl och de kan du köpa på Have 2 Have för 398:-
Den blommiga kilklacken är även den från Newport News och kostar $34
Sist men inte minst är den gudomliga skon från Christian Louboutin, för den måste du hosta upp £377.66 men du slipper tullavgifter om du beställer från Net-a-Porter, alltid något!




Rosett är rätt!




Kommentarer:
Postat av: eliza

jätte söta skor=)

Postat av: Susanna

Åh vad fina! Speciellt Donna Girl pumpsen och de rosa!

2006-05-12 @ 21:11:52
URL: http://ussan.blogspot.com
Postat av: Penny

ååh vad roligt med en skoblogg! Min blogg har på sista tiden blivit blaha-blogg men det får jag stura upp, egentligen var det en träningsblogg. Men din ska bli vardagsmat och inspirationskälla till moi! Ta hand om dig!

2006-05-12 @ 21:14:14
URL: http://pennylarsson.blogg.se
Postat av: Tesan

Eliza: Ja, rosetter och skor går bra ihop =)
Susanna: Donna Girl pumpsen är ju väldigt prisvärda också. Mina drömskor är annars Louboutinpumpsen, men det kan jag fortsätta drömma om.
Penny: Ja, min blogg var en också en "blaha-blogg" men jag tog ganska nyligen bort allt och riktade in mig på just SKOR, alla flickors passion. Tack, och ha det bäst!

2006-05-12 @ 22:22:02
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits