En gång i tiden...

Britney Skechers...så fullkomligt älskade jag den här jeanskjolen, jag hade djupa planer på hur jag själv skulle fixa en. Sådan tur att jag inte gjorde det. Den är ju inte så fin i mina ögon, idag.
Britney har alltså också varit skomodell. Hon hade till och med en egen liten samling...
rullskridskor (?)

För övrigt har jag dock inte varit något fan av Skechers skor. De flesta ser så oerhört klumpiga ut. Jag gillar nätta skor. Det är farligt när skor börjar likna något så hemskt som det här!

Om jag hade varit kändis (?) och fick designa skor, vilka skor som helst då hade det nog blivit ett par heta, sköna pumps som drar till sig blickar men absolut inte skrikiga.
Ja, det hade nog blivit något som liknar de här, de är drömmen själv.
Vad säger ni?
Vilka skor hade ni velat designa?





Kommentarer:
Postat av: johanna

haha, den jeanskjolen ville jag också ha då för hundra år sen. tur att man har bättre klädsmak idag.. :)

Postat av: Tesan

=)
Ja, jag fattar inte varför?

2006-05-15 @ 12:25:35
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits