Uppdatering...

Okej, jag kan andas igen...
Jag känner lite smak, till och från.
Jag har ingen feber och jag känner mig inte så där svag som innan...
Jag blev till och med så trött på mig själv så att jag tog fram pincetten och snyggade till mina ögonbryn som vuxit vilt i någon vecka nu. Oj, vad snygg jag blev. Haha, alldeles röd runt näsan, insjunkna blanka ögon och glåmig hud, men snygga ögonbryn. I morgon är det Extreme makeover som gäller.
Måste dessutom fixa an massa i morgon, lite inköp och annat pyssel. Men det blir nog bra, hoppas jag. Ikväll får vi nyckeln till lokalen.

Kommentarer:
Postat av: daniella

TUR!!! skaffa syrgasmask och proppa i dig vitaminer så ska det nog gå bra =)

Postat av: Tesan

Haha! :D
Jag käkar frukt och dricker en massa... Jag tror det funkar...

2006-07-06 @ 20:28:36
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Angel

Hoppas du blir frisk och att er fest blir lyckad!

2006-07-07 @ 17:08:47
URL: http://angel.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits