Lite Nattbloggning

rosevinmars delight
Precis hemkommen med sista tåget. Fasiken också. Missade 00.20 tåget med en millisekund, så ser vi hur hälften av vårt " gäng" vinkar åt oss innifrån vagnen.
Jag som ska upp och jobba imorgon, i nio långa timmar, alla i kassan.
I alla fall så har vi tillbringat eftermiddagen och kvällen på Grönan. Vi var sex personer som kämpade igenom en femkamp, den var dock inte så spännande, vi hade en överlägsen vinnare,
Per och en över(under)lägsen förlorare, jag. Det var sjukt kul ändå. I femkampshäftet fick man med två åkbiljetter så vi åkte Vilda musen och Pop-expressen, gosh vad vi skrattade. K och H befann sig också på Grönan så vi joinade dem!
Sedan avnjöt vi goood middag på Kryddhyllan, Ida och jag drack somrigt rosé medan resten av gänget delade på ett "ölrör", ett rör med tapp fyllt med fyra liter öl.
Mycket airhockey blev det också och mini dounuts, mmm!

Förresten så var vi och spelade minigolf igår och då gick det i alla fall bra för mig. Men jag var inte bäst. Eftersom vi inte hann klart så fick vi fribiljetter till en annan gång, då blir det revansch.

Ja! Och så vann vi ju en sådan där stor chokladask med två kilo twix och mars delight...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits