Rea

pumpslaredouteJag blir inte klok på reor i stan och liknande det är alltid så bökigt. Jag handlar hellre hemifrån. Det blev lite från La Redoute, lite tröjor. Så såg jag sen att de här skorna var nedsatta också, de har jag trånat efter länge, men hey bara i storlek 35.

Igår var jag och älsklingen i Barkarby. Först käkade vi på ett kaotiskt Pizza Hut sedan tog vi en runda i outletområdet. Jag köpte ett par jättesöta stövlar men lämnade faktiskt tillbaka dem typ tio minuter senare, jag har ju faktiskt redan ett gäng stövlar och dessa var inte helt olik ett annat par som står i skostället här hemma. Älsklingen däremot fyndade jeans, tröjor och en kappa. Sedan så köpte vi nya byråer på Ikea som vi skruvade ihop igår. Rensade igenom lite av mina kläder igår när jag skulle stoppa tillbaka alla kläder igen. Jag slängde en hel massa så nu är jag heltplötsligt i behov av en massa nya bastoppar!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits