Pretty Please

Snälla rara posten, leverera mina saker från Asos denna vecka! Man kan ju undra var mina julklappar ligger och skräpar någonstans, Asos skickade iväg paketet redan den 7:e december. Jag vet att posten har som mest att göra just nu, men ändå! Jag tror inte heller att det är aviet som har kommit bort för då borde jag kanske ha sett det igår då jag jobbade.
H&M packar de för full mina klänningar, hur lång tid kan det ta då?? Och varför packar de alla grejer separat när jag har sagt att jag vill ha allt i ett enda paket, nu måste jag ju pröjsa minst 120 spänn i frakt. Gah.

Nu har jag ventilerat mig. Nu kan jag gå och vara trevlig på Ica, måste handla lite middag.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Det verkar gå jättelångsamt på asos eller posten nu. Jag har ett paket som det står att dom skickade den 6.e och det har fortfarande inte kommit. Men jag håller tummarna att det kommer snart. Det är julklappar.

2006-12-18 @ 18:40:16
Postat av: Ida

Jag väntar också paket! Men första hälften av beställningen som var julklapp har kommit redan, så det gör inte jättemycket. Bara till mig jag väntar på! ;) Men jag trodde att man bara betalar frakt en gång per beställning, även om de skickar fler paket. Dumt...

Postat av: Cassie

Hoppas du får ditt ASOS-paket :) Snigelposten verkar ju braka ihop nu vid jul ..

2006-12-18 @ 19:38:40
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Tesan

Re Anna: Ja, jag tyckte jag var ute i god tid också, sista datumet var väl en vecka senare har jag för mig. Hoppas att båda våra paket kommer i tid =)
Re Ida: Okej, va bra! Tyvärr så måste man betala flera fraktavgifter, det är registrerat på min sida iaf.
Re Cassie: Tack, det hoppas jag med!

2006-12-18 @ 21:08:53
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits