Bloggabstinens?

Folk blev verkligen helgalna igår när (bla) webblogg.se låg nere. Kolla bara här. Bloggen är en drog, man har tydligen inget annat för sig. Inte jag heller, jag stod också och stampade igår, haha!

julklapparJag fick mina julklappar inslagna igår, i juligt rött papper! Nu saknas det bara några få julklappar som alla är inköpta men inte har landat här hemma än bara. Vi ordnade världens godaste och mysigaste luciafika igår också, lyssnade på julmusik och tittade på Musse, Kalle och Långbens husvagnssemester (den oklippta versionen). Jag anser inte det som fusk eftersom jag måste sitta i en kassa på ICA då alla andra i Sverige tittar på Kalle.

Imorgon är det fredag igen! Wunderbar!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits