Beslutsångest!

Å, va jobbigt... Jag skrev precis ett inlägg som försvann! Jobbigt!
Det hela handlade nog mest om att jag är trött och tråkig... Jag har en jäkla beslutsångest över om jag ska vara fadder eller inte för de nya biomedicinarna. Det är inte så mycket jobb egentligen. Vi ska ut till Barnens ö i tre nätter och ha lite kul. En annan kul grej är att en kompis från gymnasiet ska börja året under mig nu, så kul!

Weee, Nu: Desperata hemmafruar!

Förra året genomgick älsklingen en låååång nollning på KTH, nu har han bytt linje och ja, han måste ju göra allt sånt där igen. Och här sitter jag hemma alldeles ensam och har inte hört ett ljud. Gosh, I hate that. Förra året åkte jag till och med ut med hans brorsa och letade efter honom eftersom jag trodde att något hade hänt. Han sa att han var påväg hem men ja, han dök inte upp på tre timmar. Vad gör man? Inte kan man gå och lägga sig i alla fall.

Nä, ja ä inte bitter...

Fasiken va tråkigt man kan ha det när man är ensam... Och va *host* bitter man är.
Och va jobbigt allt är! (Knäppgök)

Kommentarer:
Postat av: daniella

nej, du går igenom allt IGEN! hahaha, f-n vad jag hatade allt som hade med kth att göra förra året... =)

Postat av: Tesan

Haha! Ja, och det måste vara ännu värre när man själv inte pluggar...

2006-08-23 @ 00:16:09
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits