Life is.

Har inte uppdaterat på ett tag så jag tänkte att jag kunde redogöra för vad jag har haft för mig den senaste tiden.
  • Varit sur på min handledare
  • Agerat grillmaster och grillat lamm, kyckling och fläskfilé
  • Ärvt skor av min mammas jobbarkompis med shopaholicvarning
  • Skrattat mig lycklig åt Kjell Bergqvist
  • Varit alldeles för ledsen alldeles för länge
  • Insett att jag måste lägga pengar på den tredje Twinrixsprutan snarast
  • Skaffat mig ekonomierfaranheter
  • Kommit fram till att jag ska kräva löneförhöjning
  • Varit alldeles för trött
  • Varit helt uttorkad på grund av alla antihistaminer jag klämmer i mig och därav tuggat femton tuggummin om dagen och behandlats för svampinfektion. Jävla asskithelvetes allergier.
  • Ätit onyttiga saker
  • Haft världens underbaraste måndagsduschhångel
  • Skålat för S nya lägenhet

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits