Jag är bara lite småfrustrerad.

Om piiiip stod personifierat i mitt sovrum just nu skulle jag döda henne/honom/det och med glädje sitta i fängelse i flera år efteråt. Det skulle lugn vara värt det. Gah, var jag är arg och ledsen och inte verkar det som om andra hälfen i det här samboskapet fattar ett dyft.

I mitt huvud är jag väldigt drastisk och impulsiv. I mitt huvud är jag väldigt hårdhänt och skiter fullständigt i allt som heter sans och vett. I verkligheten är jag from som ett lamm.

Det går över snart ska ni se. Inga kommentarer.

Kommentarer:
Postat av: Tess

Hmm låter inte bra, säg til om du vill ha en partner in crime? ;)

Postat av: Carin

Är piiip något som innehåller färgerna rött, gult och blått?? :P I så fall hjälper jag också gärna till!

2009-05-12 @ 03:36:10
URL: http://aphotoaday.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits