Nykterist javisst!

Jag har börjat älska livet som nykter. Jag har varit helt nykter nu i snart tre veckor eftersom jag fortfarande medicineras för magkatarr. Det är helt underbart! Jag går ut och festar ändå, men jag är superpigg, jag går rakt, jag kan dansa hela natten, jag har askul, jag mår inte dåligt, jag blir inte bakis, jag sparar pengar, jag kan köra till krogen (jag har kört överallt den här helgen), folk gillar mig för att jag skjutsar hem dem, jag är pigg och glad dagen efter, jag kan skratta åt alla fyllon (no offence, ni är jättesöta!) och åt alla bakisstackare och dessutom håller jag mig snygg hela kvällen. Det är tur att jag kan freaka ut utan alkohol!
Nu fortsätter jag på det hälsosamma spåret med havregryns- och bovetegröt med massa torkad frukt och linfrön.

Det enda jag riktigt saknar är ett glas gott vin.

Kommentarer:
Postat av: Britta

Hihi bra träning det här med nykteri för när det ska bli dags för en liten mini-tesan kanske?

Postat av: Carin

Instämmer!! :D

2009-03-09 @ 02:03:02
URL: http://aphotoaday.blogg.se/
Postat av: Anonym

skratta MED alla fyllon :(

2009-03-09 @ 20:29:32
Postat av: Tesan

Ja, mest är det MED Steffe ;)

2009-03-10 @ 19:55:41
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits