Jag har lite innestående.

Idag var jag världens bästa flickvän (utöver världens bästa anställd på jobbet). Prince Charming undrade om vi inte kunde gå av en station tidigare och ta en "promenad" hem. Jovisst tänkte jag eftersom jag hade ätit alldeles för mycket, alldeles för snabbt alldeles för långt efter tidigare intagna måltid. Vad jag inte tänkte på vad att han i ena handen bar en stor jävla kasse med flyers. Väluppfostrad som jag är (eller för att det var kallt och jag ville skynda mig hem) så hjälpte jag faktiskt (!) till och placerade flyers under vindrutetorkare. Nu jäklar har jag något stort innestående för framtida bruk!

Tesan: Haha, här är en hammarbyare, jag sätter två på hans bil då?
Prince Charming: Bra där!
Jag har dessutom kommit fram till att
det här är världens bästa hångellåt. Den funkar bra för hångel i alla slags ställningar (man har ju testat!) och har den perfekta sexighetshångeltakten (ja, det är ett ord!).

Kommentarer:
Postat av: Jasiek

Bra låtval och bra flyerat!



Hoppas du är kvitt förkylningen nu :)

2009-03-31 @ 08:11:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits