Den där trekanten.

Prince Charming berättar lite nonchalant att han skulle kunna bli ersatt ekonomiskt för alla de samtal han gör inom sitt "lilla" engagemang.

Tesan: Men hallå, ta emot, kräv!
Prince Charming: Nej, det känns fel att ta emot pengar.
Tesan: Pengarna kan gå till mig!
Prince Charming: Och varför då?
Tesan: Socialt lidande!!! (eftersom jag delar Prince Charming med hans telefon)
Prince Charming: Du kan inte riktigt förstå varför jag jobbar ideellt va?
Tesan: Jag kan förstå att man jobbar ideellt med sjuka, hemlösa, fattiga, barn som har det svårt, socialt handikappade... Tesan stannar upp och tänker lite, väger ena handen mot den andra. Hmm, Socialt handikappade - fotbollssupportrar, same same i och för sig.

Sedan blev Prince Charming jättesur och gömde sig under täcket. Tesan låg och skrattade i typ 45 minuter. Jag är inte elak, jag är rolig.

Kommentarer:
Postat av: Ida

:D

Postat av: Britta

Haha helt rätt!

2009-03-20 @ 18:27:56
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

:(

2009-03-23 @ 13:40:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits