Down down down.

Vaknade sent. Hade fått två rara mess av Prince Charming som övertydligt egentligen betydde "jag oroar mig för dig". Jag valde att stanna hemma idag för att jag inte är på topp, för att det inte fanns mycket att göra på jobbet och för att jag hade en läkartid. Blir så trött på mig själv för att min kropp inte orkar hålla samma tempo som jag vill. Jag tar bara slut så fort det händer för mycket  och då jag har för många orosmoment omkring mig.

Åkte till närmaste SF biograf för att få ut förhandsvisningsbiljetter men de var redan slut. Så jag gick till ICA istället och handlade yoghurt och bröd. Inte lika roligt måste jag säga.
Kände att jag behövde "intetänka" när jag kom hem så jag tittade på en massa avsnitt av Paris Hiltons new BFF, riktigt IQ-befriat och precis vad jag behövde. MTV.com är en bra sida när jag har tråkigt!

Begav mig till läkaren på vårdcentralen för ca en timme sedan och är redan hemma! Var smånervös innan för jag får alltid så dåligt bemötande av läkare (förrutom min gynekolog men så är han ju polack också. På riktigt alltså, haha). Jag börjar nästan tro att jag är skitsnygg för Prince Charming berättade att vackra människor får sämre bemötande av läkare.
Jag betalade bara 80 spänn och nu har jag frikort så jag ska komma på en massa saker att gå till läkaren för. Inget större fel på mig i alla fall, magen krånglar som vanligt men det var tydligen bara att öka dosen Omeprazol med 100%  och köra på med Gaviscon så ska det väl förhoppningsvis bli bättre.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Stackars Tesan :(. Vi måste laga lite god lasagne snart, så du får en mysig kväll med oss tjejer. Det kommer definitivt att muntra upp dig!

2009-02-26 @ 15:13:03
Postat av: Tjugonågonting

oh, det låter ju som mig det. frikort is the shit ;)

Postat av: Tesan

Linda: Det tycker jag låter utmärkt!

2009-02-26 @ 21:15:54
URL: http://tesans.webblogg.se/
Postat av: Linda

Då hörs vi nästa vecka när jag är hemma från Finland ;)

2009-02-27 @ 16:27:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits