Just for fun.

Ta fram din mobil. Gå till inkorgen! Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en Fråga 1 - första meningen i första sms:et Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Jag tror inte det.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Funkar det om jag ringer när jag slutar?
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Det suger att inte vara med dig.
4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Självklart får du öppna.
5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Jag vet inte.
6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Sådär, nu har jag köpt din biljett!
7 Vad vill du höra mest av allt?
- Du är väldigt bäst.
8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- Hej världens finaste.
9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- I love you, I love you, I love you, I love you, I love you...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits