Home Alone.

Aa, men fan vad dålig jag är på att blogga då. Har tänkt lite då och då att jag ska skriva något fyndigt men huvudet har liksom stannat innan poängen kommit. Äsch, skit samma om du inte fattar. Som nu till exempel; jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle skriva om.
Jag gillar listor så här kommer en över saker som suger just nu eftersom det är lättare att klaga än att uppskatta:
  • Det står bara en tandborste i badrummet. Min.
  • Det är effin kallt i lägenheten när jag är ensam.
  • Sängen kommer vara sjukt tråkig fram till lördag.
  • Jag måste låna pengar av mig själv hela tiden eftersom det bra visakortet (med andra ord Prince Charming) är i Schweiz just nu.
  • Jag äter ingen middag när jag är ensam.
Kontrar med en bralista också, bara för att:
Nej, vad sorglig jag är.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Nä, nu rycker du upp dig!

2009-02-09 @ 17:19:52
Postat av: Linda

Mitt namn kommer aldrig me

2009-02-09 @ 17:20:32
Postat av: Tesan

Ja, jag vet! Men nu har jag kul saker framöver

Postat av: Linda

Som en mysig brunch/lunch på lördag :)

2009-02-10 @ 20:46:57
Postat av: Linda

Som en mysig brunch/lunch på lördag :)

2009-02-10 @ 20:47:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits