Han den där Valentin.

Kan ni sluta släppa en ny Absolute Love Songs (2 CD dessutom!) lagom till Alla hjärtans dag varenda år?! En ny? Behöver folk verkligen en ny upplaga av en skiva med riktigt äcklig smörmusik inbäddad i en rödsliskig förpackning med bilder på rosor och hjärtan. Om jag kom hem och såg att Prince Charming hade köpt hem den skivan till den 14:e februari hade jag kräkts över mig själv. Eller jag skulle såklart sikta på skivan (men sikta spya är lättare sagt än gjort).
Andra saker jag inte önskar mig på Alla hjärtans dag:
  • Luddiga röda hjärtkuddar. Ännu mindre de med tryck såsom: "Jag älskar dig" "Världens bästa flickvän".
  • En tygros.
  • Röda underkläder.
Saker som är välkomna (utan rangordning):
  • Godis i alla dess former.
  • Sex.
  • Diamanter.
Kanske finns det personer som faktiskt är "Absolute Love Songs"-samlare?

Kommentarer:
Postat av: Tjugonågonting

diamanter är bra! iofs, det är det andra också ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits