Teaterturken.

Jag var på teater igår, det var ok. Första akten var till och med bra. Den var tre och en halv timme lång, det var mindre ok eftersom jag får sådan jäkla träsmak efter typ en halvtimma. Mindre bra var också någon som satt bakom oss och kastade saker på mig under hela föreställningen. Tack för den. Och helt plötsligt fick jag lust att ställa mig upp och skrika: "Vem var det som kasta?" och då fick jag såklart ett skrattanfall utan dess like. Inte så populärt bland mina stolsgrannar.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Nä, vem fan var det som kasta?!



Haha, jag tyckte andra akten var bättre..lite för lång bara...men ångest är livet, eller?

2009-04-22 @ 15:12:05
Postat av: Tesan

Jo, jag kanske inte var på så djupt humör bara ;)

Postat av: Sandra

Hahaha du hade vart min idol om du verkligen hade gjort det asg

2009-04-22 @ 16:54:42
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits