Jag känner mig lite smått blottad.

Britta gjorde det så då gjorde jag också det. Ett personlighetstest alltså.

Det här är min typ:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.
Jag är inte det minsta ego verkar det ju som.

Kommentarer:
Postat av: Britta

Hihi det låter ju jättebra! Fick du några bra yrkesförslag då? Alla som har gjort det som jag har pratat med har fått dagisfröken, utom jag...

Postat av: Linda

Jag gjorde testet, och verkar ha valt rätt yrke! Jag är tydligen sån som slutför det jag påbörjat, vilket iofs inte stämmer överens med att jag vill hoppa av varannan vecka...eller att jag valt rätt yrke.

2008-09-27 @ 15:32:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits