Saker som är bra.

  • Jag är inte fullständigt pank (längre). Woho!
  • Vi fick idag (äntligen!) besked om att vi får betalda vaccinationer till vår studieresa. Woho!
  • Jag vågar knappt skriva det men jag tror att jag har fixat ett ex-jobb till nästa termin. Woho!
  • Jag ska skaka rumpan till grym musik gånger två den här veckan. Woho!
  • Jag har världens snyggaste kille (han är snäll också). Woho!
  • Det var megarabatt på exakt de sakerna jag skulle köpa på Kicks idag. (Löjligt men uppmuntrande och ekonomiskt!) Woho!
Mindre bra:
  • Jag är fortfarande lite sjuk (men då får man extra kramar i och för sig)
  • Jag har sovit skitdåligt i en vecka.
  • Det är askallt här hemma.

Kommentarer:
Postat av: Carin

Du har inte funderat på om det tre mindre bra sakerna hör ihop?? :)

2008-11-24 @ 22:08:00
Postat av: Tesan

Hihi, jooo...

Postat av: Linda

alltid bra när pengarna börjar rulla in :). kan tänka mig att du sparar en del på vaccinatioerna också..

Alla verkar sova dåligt nu, kanske det är nåt som smittar.

shit vad spännande med ex-jobb!

2008-11-25 @ 22:30:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits