I don't like.

Jag sitter och försöker vara duktig eftersom jag inte varit i skolan idag. Har dragit på mig världens osexigaste förkylning. Jag hatar att vara sjukling när det är fredag. På fredagar ska jag vara oförskämt snygg och glad. Jag ska inte ligga i soffan osminkad och röd om snoken med ett kilo snorpapper vid sidan om.
Det var inte det jag skulle skriva utan jag skulle ju berätta om hur duktig jag försöker vara. Jag blir så trött när jag äntligen hittat en bra artikel så kräver de mig på en massa dollars. I give up (42 jävla dollar!). Så nu övar jag in dåliga ursäkter istället:
"Nej tyvärr, jag kan inte redovisa idag, jag hade inte fått min lön när jag googlade i fredags..."

Kommentarer:
Postat av: Ida

När vi ligger bakom skolnätet, så har vi tillgång till de flesta tidskrifter gratis. Har ni inte nått liknande? Går att logga in där var som helst ifrån. Fast det är klart, ibland kommer man inte åt artikeln man vill ha i alla fall och det är ju smått irriterande.

Postat av: Tesan

Jo det är klart vi kan logga in och köra via KI men jag tycker ändå det är en massa som inte funkar...

2008-11-23 @ 17:31:03
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits