Definitionen.

Våren är den underbaraste shoppingtiden, hands down! Detta har i alla fall lett till att jag (efter många påtryckningar) nu måste införa en shoppingbudget (en låg). I och med detta var jag tvungen att skriva upp en lista på vad som räknades som shopping och vad som inte var shopping. Jag tycker att min definition av shopping är klockren:

Såndant som man egentligen kanske inte behöver (men vill ha) som följer med hem i en påse.

Nu ska vi bara se om jag lyckas hålla min budget. (Budget - världens tråkigaste och gråaste ord.)

Kommentarer:
Postat av: Britta

Aha, alltså kan du bara ta en stor handväska så slipper du påsen när du shoppar --> inte shopping! Och skor får man ju med sig hem i kartonger. Alltså räknas inte skor heller som shopping.

2008-05-22 @ 11:14:39
Postat av: Tesan

Hahaha, I wish :P


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits