Rödsnyten näsa är sexigt som fan.

image980I natt drömde jag att jag gick runt naken i min gamla hemstad, endast täckt av min lilla axelväska som låg och vilade på min härlighet till ända och någon röd reklamskylt där fram. Shit pommes vad jag spatserade runt stolt, not a care in the world. Var jag än gick så visslar folk åt mig, allt från gamla tanter till klasskompisar.
Så träffade jag sambon vid entrén på en strippklubb/porrklubb (mitt jobb tydligen) och blev skitsur (eftersom han hade sagt att han skulle någon annanstans och antagligen eftersom jag nu hade avslöjat mitt jobb). För att hämnas bytte jag om och gick in och körde värsta strippshowen på klubben. Hetast i världen och där satt han med gapande ansikte... Mohahaha!

Det här kanske låter hur konstigt som helst, men det var skönt med en liten sexy boost i min just nu sjuka och osexiga vardag. Fast jag behåller nog mina kläder på i allmänheten i framtiden också.

Kommentarer:
Postat av: Ida

haha, underbar dröm!

Postat av: Angel

Haha... vilken dröm Tesan! :)
Var det hemma i Hudik du gick en svängom? Finns det strippklubb/porrklubb där? :)

2008-03-28 @ 10:42:08
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Tesan

Haha, nej det tror jag väl inte.. Men den var väldigt undangömd och Hudik var lite futuristiskt så där... :P

2008-03-28 @ 15:07:43
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits