Men om jag somnar på boken kanske det går vägen.

Men hallå! Hur kunde en och en halv timme bara försvinna så där? Jag har spenderat denna urtrista och gråa söndag på jobbet. Jag fick skjuts hem och sedan har jag stått i duschen, that's it liksom. Det är idag/ikväll meningen att jag ska vara världens flitigaste och plugga in allt inför tentan imorgon. Känns mer som om jag skulle kunna somna. För det är ju verkligen superskönt efter en lång dusch och nu med mjukisutstyrsel att bara inta horisontellt läge och blunda lite. Men icke!image957
















Kommentarer:
Postat av: Ida

Ja, blä för tentor! Men jag tog mig en liten tupplur på soffan nyss... så skönt! :)Lycka till imorrn!

Postat av: Kia

Hoppas du får en jätte fin vecka och söndagskväll :) Hälsningar Kia!

2008-03-09 @ 17:53:38
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits