Konsten att vara manlig med en kvinnlig touch.

Igår tog jag an min manlighet och blev mannen i mitt och Prince Charmings förhållande i någon minut så där.
image981
Prince Charming: Blunda!
Tesan: Va?!
Prince Charming ställer sig upp och tittar oroande på mig: Blunda, titta bort!
Tesan börjar bli lite orolig och tittar på Prince Charming uppifrån och ner: Vadå? Vad är det?
Prince Charming: Det är en jättestor spindel där.
Tesan: Men jag är inte rädd för spindlar.
Prince Charming: Bra, då kan du få döda den för jag tycker inte om spindlar!

Så pekar sambon på golvet, och jisses där låg världens största spindel, jag skojar inte! Och sen lutar har sig fram och räcker mig en liten liten tuss papper. Jamenellerhur! Spindeln kommer ju skratta åt mig om jag attackerar den med den där lilla tussen tänkte jag. Så jag tog fram min 15 kilo tunga italienska Elle och släppte den på spindeln. Den blev platt men den dog stilfullt i alla fall.

Kommentarer:
Postat av: Daniella

"den dog stilfullt". HAHAHAHAHA! way to go!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits