Jag kommer att bli biff.

image947Igår gjorde jag mitt sista på Ica, helt stört, faktiskt. Jag måste visa den otroligt fantastiska tårtan jag blev bjuden på men det får bli när jag köpt mig en ny kortläsare (snart!)
Anyways, idag kom
Jarl Alfredius och hälsade på mig på jobbet (mitt nya jobb). Det var kul, man hörde aktuelltrösten redan när han kom upp i trappan. Han var otroligt trevlig och gav glatt bort sitt kort, han har titel: "News anchor", coolt. Annars gick timmarna på jobbet åt till statisk träning. Jag lovar, jag är helt slut. Det var freakin' kallt så jag spände varenda muskel i hela kroppen i fyra timmar och sprang då och då och våldtog ett element för att tina upp mina isbitar till fingrar för att jag skulle kunna anteckna på mina papper. Men hey, betald work out. typ. försöker inbilla mig.

Kommentarer:
Postat av: Lou

usch, det låter inte trevligt med isbitar till fingrar. :P
Har du något musiktips till mig? :)

Postat av: Linda

Sista dagen på ica...undra om du kommer sakna stället..? :)

2008-03-03 @ 15:43:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits