Jag kanske kan få honom att sponsra.

image970

Blev så glad så att jag skuttade när jag såg att min favvo-behå har kommit i ceriserosa. Måste köpa.
Såklart så berättade jag ju denna goda nyhet för vänner och bekanta (och obekanta som lyssnade). Jag har redan fem-sex stycken likadana fast i olika färger. Fick en skön kommentar angående det.

Kinesen: Aah, vad smart! Då är det ju lätt för Prince Charming att knäppa upp dem också! Det kan ju vara krångligt det där, olika behåar har knäppningen åt olika håll och så där. Min pojkvän brukar klaga på det.
Tesan: Aha, just det. Hehe.

Från H&M:s Our Perfect btw.




Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jag har också dom :) Då vet Adam hur Shille gör när han knäpper upp...

2008-03-13 @ 18:25:27
Postat av: Angel

Finns ingen bättre och skönare!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits