Jag är fortfarande sjuk.

Jag är sjukt sjuk, så där sjuk så man inte kan göra något, så där så att man inte ens orkar äta något. Jag som trodde att jag var på bättringsvägen, tji fick jag. Men jag kan glatt meddela att teven känner sig hemmastad och mår bra, det tycker vi är kanoners.

Jag trodde att en kort promenad till affären med Prince Charming skulle göra mig lite piggare (hallå, frisk luft!). Men min kropp tyckte inte om det och höjde temperaturen några snäpp = feber igen. Men jag blev bortskämd med massa frukt, juice, yoghurt, frusna bär och sorbet, =goda smoothies när andan faller på eller rättare sagt när krafterna åter infinner sig. Jag röstar för att mina krafter infinner sig mycket snart, jag har världens festhelg framför mig samt jobb (och jag jobbar gärna!).
image979
Det är bra att ha en egen (ego)blogg, då kan man tycka synd om sig själv och få andras medömkan.

Nu ska jag titta på gårdagens Parlamentet (igen!) och tigga tycka-synd-om-kramar från världens finaste sambo.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jo men de var goda, men jag föredrar nog vanligt cous cous men det är kul med variation! Var lite knepiga att få upp på gaffeln idag.. eller de "hoppar iväg" som Nadia uttryckte sig :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits