Ibland undrar man.

image972Mitt horoskop sa att någon jag inte hade hört ifrån på ett tag skulle höra av sig och att det var lite mer än bara vänskapligt. Det är kul att läsa horoskop men inget man bryr som om egentligen.

Så igår kväll så ringer och messar en kille mig som inte har hört av sig på över ett halvår (tack och lov). Då började jag verkligen skratta rätt ut.
Vill inte ha något med den här killen att göra så jag svarade varken på messet eller ringde tillbaka. Men det var ju lite kul ändå, lite kusligt roligt.

Men jag är inte så säker på att samma sak hände alla andra oxar...

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Nä inte hände det då mig inte... Men det kanske kommer :)

Postat av: Sandra

haha läskigt!

2008-03-16 @ 22:55:22
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits