Gaaaapa stoooort.

Idag har jag slagit ihjäl någon timme på en arbetsmarknadsdag, det är en sådan där dag så alla kommer till skolan och bjuder på godis. Katsching tänkte jag och skuttade glatt till skolan vid lunchisch. Men så när man kommer dit så kryllar det av tandläkare! Ja, ni ser ju själva var detta är på väg. I väskan (extra stor idag eftersom jag ville få ner allt gratisgodis) hamnade bara tandkräm, SB12 och Listerine. Och tro mig, där fanns mera: Tandborstar av alla de slag, fluortuggummin und so weiter.
image953
Tänkte jag skulle ge den där Listerine en chans i alla fall. Ajajaj, ögonen tårade sig och hela munnen domnade ju bort. När jag hade genomlidit detta helvete gick jag och andades på Prince Charming, han ryggade bara tillbaka och grymtade.
Tesan: Vad!? Luktar jag inte gott nu?
Prince Charming: Amenfyfan, det svider ju i ögonen!
That's some strong shit I say.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jag vet, den bränner bort hela munnen! Det kan inte vara nyttigt asså... Rätt var det är så tappar man alla tänderna och man känner ingenting för att munne är helt bortdomnad. Jobbigt läge!

2008-03-06 @ 12:12:05
Postat av: Linda

Listerine är jättebra!

2008-03-07 @ 22:56:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits