En vegetarisk buffé (+paj) senare.

Ajajaj, jag är trilla-omkull-mätt. Lyckades ändå ta mig till affären men fick köpa en stor jävla bal med toapapper för att kunna ta mig hem. Ja, alltså för att få jämnvikt, annars hade jag tippat över och inte tagit mig upp igen. Nu har jag ramlat ner i soffan och kommer nog inte resa på mig på ett bra tag.

Och den otroliga mättnaden har stigit mig åt huvudet. Jag försökte allvarligt talat att byta webbsida med fjärrkontrollen till teven alldeles nyss. Så blev jag sjukt sur eftersom någon bytte tevekanal (observera att det bara är jag hemma) och sen blev jag sur för att det inte hände något med datorn hur hårt jag än tryckte på tevekontrollen. Inte för att jag orkade uttrycka min ilska men i huvudet var jag riktigt pissed.

Jag känner mig som
fettohomer.

Kommentarer:
Postat av: a

söt blogg :D

Postat av: a

visst är de.. jag älskar o sova på dagen för jag sover djupare då ^^

2008-03-10 @ 19:48:05
URL: http://lolabrin.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits