Det här med felhörningar.

Ja, för det heter så, felhörning. I alla fall så brukar vi i klassen tracka en kille lite för att han alltid hör fel, jättefel! Så där fel så det blir jättekul också. Så idag så står han och pratar med en tjej i klassen och jag hoppar in och lyssnar lite förstrött men jag fattar verkligen inte vad de pratar om för de pratade om något som var spermieaktigt. De sa det om och om igen, spermieaktig, spermieaktig, spermieaktig. Så till slut var jag ju tvungen att fråga vad de pratade om (för det gick inte ihop i mitt huvud).
Tesan: Alltså usäkta men vad är det som är spermieaktigt? Detta följdes såklart av ett asgarv från deras sida.
Snacka om att höra fel! Spermieaktigt var egentligen spärrvakt. Bra där.
image962
Så en bild på Rihanna eftersom jag ska på hennes konsert ikväll, tjoho!

Kommentarer:
Postat av: .Westerdahl

svar: ja riktigt befriande, haha ^^,

Postat av: Egoina

vad kul :)

2008-03-12 @ 19:43:37
URL: http://egoina.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits