Det är inte lätt att vara dum (eller full).

Tesan dimper ner lite överförfriskad i sängen bredvid stackars Prince Charming en sen fredagsnatt. Efter ett litet tag börjar hon frenetiskt putta på stackars sambon och säger:
-Hjälp, jag kommer svimma, jag kommer svimma!
Observera att Tesan ligger nerbäddad i en säng. Jag tror Tesan blandar ihop fyllesnurret med en lätt svimningskänsla. Tesan kan vara lite smått puckad ibland (och full).
Men som den underbara människa han är räcker han mig bara handen och säger:
-Håll min hand.
Kärlek. image956

Kommentarer:
Postat av: N a d i n e

Haha, galet sött. :)

Postat av: Hanna

Tack så hemskt mycket för dina fina ord på min blogg! kram

2008-03-08 @ 17:49:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits