Asså, asså.

Sitter här och funderar lite smått på vad jag ska skriva, har inte uppdaterat på ett par dagar typ. Jag har gjort en hel del sedan senast men jag orkar inte summera det på något snyggt sätt.
I huvudet går tre saker på repeat:
  1. Vi måste åka till andra siden jorden i morgon för att lämna in vår splitternya teve för att den har fått vattkoppor eller nåt sånt skit. Jävla skitteve. Funderar på att lämna aset där och kräva dem på pengar istället så köper vi en ny, såg att de redan har sänkt priset hos konkurenterna. Hmmm...
  2. Jag satte i mitt sista par linser i morse. Fuck. Jag måste beställa nya. Jag måste egentligen till optikern innan. Mina linser har slutat tillverkats = Jag måste verkligen till optikern. När i helvete ska jag hinna till optikern? Måste ju ägna hela morgondagen åt teveaset och sen tänkte jag ju rymma ut i skogen och gömma mig över påsk. Hmmm...
  3. Jag vill ligga. Jag är ensam hemma. Jag har mens. Jag har idag genomlidigt en mensvärk som bara blev värre och värre för varje minut om gick. Har inte haft det så här sedan jag var typ 13-14år. Jag satt dubbelvikt på tunnelbanan och ringde Prince Charming för att få lite livsglädje tillbaka och hindra mig från att lägga mig på spåret (allt för att slippa lidandet). Kämpade emot svimattacker och kväljningar sen valde äntligen Ipren att ställa sig på min sida. Fan hur var det nu med den där teven, hmmm...?
    image973
Ja, jag svär jävligt mycket, det är skitfult men det struntar jag i just nu.

Kommentarer:
Postat av: Petra

Oj, jag hoppas dagen slutar bättre än den började.

2008-03-18 @ 06:16:44
Postat av: .Westerdahl

svar: tragiskt nog är det sant :S

Postat av: Sara

Tur att tabletten börja verka till slut... sånt där är verkligen piss! Och vilken cp-tv ni fick då, ORKA!

2008-03-18 @ 10:16:27
URL: http://Franzens.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits