Älskling, det var något jag glömde säga...

Idag har jag gjort Kista (och jag fixade äntligen till mina naglar!) och sen gjorde jag och mamma stan, rundade av med en goooood pizza i Gallerian. Mamma är inget bra inflytande på min plånbok, pengarna bara flyger iväg. Jag investerade i alla fall i en ny minneskortläsare så här kommer bilder på senaste skoinköpen.
image949
skorna jag köpte förra veckan som vissa önskade bild på.
image950
image951
Dagens inköp (jag skyller på mamma) 20% rabatt på ena paret och det andra paret var det megarea på.

Kommentarer:
Postat av: Britta

Åh vad fina alla tre! Och helt olika användningsområden, så det är ok att köpa flera på kort tid! (så talar en sann skooholic....) den turkosa kommer att vara sjukt snygga till bruna ben sen....

2008-03-04 @ 21:45:38
Postat av: Malin

Men aaa va kul att köpa 3 par på samma dag då :D hihi.. Snygga!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits