Tesan ger efter.

Efter ett år så gick jag med på att följa med på en fotbollsmatch. Och nej, jag är inte frälst. Det var skittråkigt (tyvärr?). Men det var himla trevligt innan matchen!

Tesan: Vad ska jag ha på mig?
Prince Charming: Något blått och sköna skor.
Tesan: Rosa och pumps it is!
* * *
Tesan: Skämmer jag ut dig?
Prince Charming: Nej, verkligen inte.
Tesan: Meh, nehe! Då ska jag börja spela dum, det är skittkul.
* * *
Tesan: Asså, varför applåderar folk när de missar mål?
Prince Charming: Bra prestation liksom.
Tesan: Fast nej, han missade ju!
* * *
Tesan: De ser ju ut att ha rätt roligt där borta. Tesan pekar på motståndarlagets supportrar.
Prince Charming: Mmm... (mutter mutter)
Tesan: Får man inte säga så?
Prince Charming: Hm, jo det får du väl...
* * *
"Alla vi som älskar Djurgårn klappar nu" KLAPP KLAPP
Tesan: Nej, klappa inte på mitt ben, jag älskar inte Djurgårn.
Prince Charming: Gör du inte? (I en ton som skulle kunna tolkas som om jag hade sagt att jag inte älskade honom)
* * *
Tesan: Varför kan de inte spela utan tröjorna, det hade varit mycket roligare?
Pince Charming ger Tesan en suspekt blick.
Tesan: Jag håller på och spelar dum som sagt.
Prince Charming: Du har lyckats bra hittills.
Tesan: Tack! (Världens smajl)

Har jag berättat att folks första intryck av mig brukar vara att jag är jävligt blåst? Så himla kul. (De brukar ju ändra sig sen, nästan alltid typ)

Kommentarer:
Postat av: h

Stackars Adam :D

Postat av: Annika

Meh! Jag tyckte det var jätteroligt att du äntligen följde med på en match ju. Adam är nog en bra lärare :)

2008-07-13 @ 02:01:09
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Micke

Det är inte speciellt konstigt att du inte blir frälst av en sån match... :P

2008-07-16 @ 10:29:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits