Välkamouflerad

Sätter mig i soffan för att greja lite med datorn, så efter ett tag märker jag att något inte stämmer. Förvånat inser jag att det är någon som ligger i soffan! Riktigt välkamouflerad måste jag säga.
image915
Tydligen finns det vissa som är roade av att Prince Charming figurerar i min blogg så jag funderade starkt på att lägga ner allt skrivande om honom (eftersom jag är ett sådant extremt ego). Jag yttrade detta till Prince Charming och han höll fullständigt med (att jag borde sluta skriva om honom). Så på grund av detta har jag nu beslutat att fortsätta skriva om honom. Tack, du förgyller min blogg och ger mig ett oerhört sexigt sexpack (till följd av alla skrattsalvor).

Någon anar oråd:
Halvsovande PC från soffan: Vad gör du?
Tesan: Mobbar dig
PC: Som vanligt då alltså?
Tesan: Mmm...

Kommentarer:
Postat av: tessan

verkligen välkamouflerad=)

Postat av: Filifjonkan

Haha så härligt det ser ut! Så vill jag också ligga!

Tack. Ja jag får vila idag. Känner att kroppen inte orkar med träning idag. Vill inte bli sämre nu heller så den ska få vila i lugn och ro.

Kram på dig!

2008-01-07 @ 16:10:48
URL: http://www.metrobloggen.se/filifjonkan

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits