Tesan in control of the fjärrkontroll.

Prince Charming: Vänta, va!? Byt tillbaka!!!
Tesan: Va!?
Prince Charming: B y t t i l l b a k a!
Tesan: Det här? Nääää.
Prince Charming: Det är ju Juventus - Inter, komigen!
Tesan: Men nej, jag kollar på Girls of the playboy mansion!
Prince Charming: Amen hallå, det är bara nio minuter kvar. Man måste kompromissa.
Tesan: Ja, du fick se sporten tidigare.
Prince Charming: Mmm, i tio minuter för en halvtimme sedan ja.
.... Men jag kan ibland vara en snäll flickvän så jag lät matchen stå på (trodde jag)...
Prince Charming: Men neeeeeeeeeej, byt inte då!
Tesan: Du, det är fotboll. Mitt finger trycker automatiskt på kanalbytarknappen, I can't help it! Sorry.

Nu missade jag ju all
tutt-teve på femman. Typiskt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits