Nya ryck, eller typ nåt sånt dära.

Lugn start på ny termin och ny kurs så jag tänkte att jag skulle tagga till lite för att få lite extra energi. Jovisst, träningsbyxorna drogs upp till knäna, stannade där och tvekade i några sekunder sedan åkte de av igen. Dagens motion blev istället den 20 meter långa promenaden till videobutiken för att lämna tillbaka en film. Hurray, beach 2008 mjukstart!
Ja men det är ju tanken som räknas, eller hur? Och med lite illvilja så kan man ju säga att nästan-träning är mer än ingen träning.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Haha, ibland är det inte tanken som räknas, utan det krävs hadling.. Tyvärr, kan jag tillägga, för jag tror vi lider av samma soffpotatis-sjukan..

2008-01-14 @ 19:49:34
Postat av: Tesan

Och här går man och känner sig nästan-duktig :P

Postat av: Filifjonkan

Ja att öppna fönstret låter ju som en jättebra idé när man börjar somna... Med tanke på kylan ute så lär jag vakna direkt :-)
Men nu låter jag fönstret vara stängt och kryper ner och sover istället.

Natti!

2008-01-14 @ 23:08:12
URL: http://www.metrobloggen.se/filifjonkan

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits